۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
 ضرورت تسریع در ساخت کمربندی و جاده ساحلی بابل
نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرد

ضرورت تسریع در ساخت کمربندی و جاده ساحلی بابل

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه کمربندی و جاده ساحلی این شهرستان تاکید کرد.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه کمربندی و جاده ساحلی شهرستان خواستار رفع موانع فراروی شد و گفت: تکمیل رینگ کمربندی بابل ضروری است.

وی با عنوان اینکه بخشی از اراضی حاشیه جاده ساحلی تملک شد، ارزش اراضی تملک شده را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: برای احداث طرح ها باید مسائل فنی و زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

سعادتی یادآور شد: رسیدگی به تخلفات درباره جاده ساحلی امری الزامی است و باید راهکار اساسی برای حل مشکلات فراروی این طرح ساحلی را حل کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس همچنین با اشاره به تخلف برخی مدیران برای ماندن مافیای بازار سرمایه در قدرت، آن را غیرقانونی دانست و گفت: مجلس و کمیسیون اقتصادی پیگیر این مسئله هست و برخی ها تلاش دارند به صورت مهندسی شده، نسبت به برگزاری زودهنگام انتخابات شرکت های سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه تلاش دولت مغایر ابلاغیه مجلس، قانون تجارت و تعاون است، گفت: فراکسیون سهام عدالت و مجلس برای برخورد با تخلفات در حوزه بورس عزم جدی دارد و نباید افراد و مسئولان وارداتی با نیات و اهداف خاص در انتخابات مجامع سهام عدالت شرکنند.

سعادتی فراهم نبودن سازوکار برای برپایی انتخابات الکترونیک مجامع را از جمله ایرادات دانست و گفت: باید سهام شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر: ۹۰٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha