۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اساتید دانشگاه و حوزه برای همفکری درباره طرح بانکداری
با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اساتید دانشگاه و حوزه برای همفکری درباره طرح بانکداری

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اساتید دانشگاه‌ها و حوزه خواست درباره طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» اظهار نظر کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بعد از تصویب کلیات طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» موسوم به (طرح بانکداری) در صحن علنی مجلس و دوشوری شدن آن، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای از اساتید دانشگاه‌ها و حوزه دعوت به همفکری و هم اندیشی کرد.

براساس این گزارش؛ در نامه مذکور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ارسال متن مصوبه اصلاح قانون بانک مرکزی، از اساتید دانشگاه و حوزه که در مسائل بانکی و اقتصادی صاحبنظر هستند، درخواست داشت درباره محتوا طرح اظهار نظر کنند و نظرات کارشناسی را خود را بیان کنند.

شایان ذکر است محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در زمان تصویب کلیات طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» در صحن مطرح کرد که در بررسی شور دوم از ذی‌نفعان، کارشناسان نظام بانکی، اساتید دانشگاه و حوزه و نمایندگان بخش خصوصی درخواست همکاری داریم.

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برنامه ریزی می شود مذاکرات جلسات مربوط به بررسی   از طریق پیام رسان‌های داخلی به اطلاع عموم مردم برسانیم.

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی بررسی شور دوم طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود.

کد خبر: ۸۹٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha