۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۷ میلیون جامانده سهام عدالت سود دریافت نکردند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷ میلیون جامانده سهام عدالت سود دریافت نکردند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: هفت میلیون جامانده سهام عدالت تاکنون سود دریافت نکرده‌اند که باید تعیین تکلیف شوند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای توزیع عادلانه ثروت باید به سهام عدالت توجه اساسی شود، شمار ثبت نام کنندگان سهام عدالت استان را حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیان کرد و افزود: در حال حاضر بین تعاونی ها و سازمان خصوصی ها مغایرت وجود دارد.

وی با اظهار اینکه بخشی از دارندگان از دریافت سهام عدالت جامانده اند، ادامه داد: برخی از افراد دارای برگه سهام عدالت هستند ولی تاکنون سودی به آنان دریافت نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت با عنوان اینکه در کشور هفت میلیون نفر جامانده سهام عدالت وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، گفت: متاسفانه ۱۵ تا ۱۶ شرکت را از پوشش سهام عدالت خارج هستند و از این رو تقاضا داریم کمیته تحقیق و تفحصی شکل گیرد.

توکلی هفت میلیون بازمانده سهام عدالت را شامل جاماندگان عنوان کرد و گفت: برخی از افرادی که دارای برگه سهام هستند و سود دریافت نکردند، از زمانی که شماره حساب دریافت ارائه کردند، سود سال های قبل را نیز دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۱.۵ میلیون نفر در مازندران روش مدیریت غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند، افزود: در حال حاضر این دسته افراد سهامدار ۵۱ شرکت سرمایه گذاری هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت با اظهار اینکه دولت باید نسبت به آزادسازی سهام عدالت و عدم تصدی گری در این بخش اقدام کند، افزود: باید مردم را تشویق به ماندگاری و حفظ سهام عدالت کرد.

کد خبر: ۸۹٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha