۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
هدر رفت آب در خطوط انتقال شهری زنجان ۱۰ درصد است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

هدر رفت آب در خطوط انتقال شهری زنجان ۱۰ درصد است

زنجان- جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه نزولات آسمانی در استان کاهش یافته است، گفت: هدر رفت آب در خطوط انتقال شهری استان بیش از ۱۰ درصد است. 

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بر لزوم مدیریت مصرف آب شرب در زنجان تاکید کرد و گفت: زنجانی ها باید بر این امر توجه داشته باشند که با بحران کم آبی مواجه هستیم. 

وی با بیان اینکه نزولات آسمانی در زنجان کاهش یافته است، اظهار کرد: هدر رفت آب در خطوط انتقال شهری استان بیش از ۱۰ درصد است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه در سال بیش از هفت میلیون متر مکعب آب در استان هدر می‌رود، گفت: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب جلوی انشعابات غیر مجاز در استان گرفته می شود. 

جزءقاسمی تاکید کرد: طی سال گذشته یک هزار و ۹۵۰ مورد انشعاب غیر مجاز در استان  زنجان شناسایی و جلوی آنها گرفته  شد و برخورد قضایی با آن‌ها صورت گرفت. 

وی بر لزوم ساماندهی انشعابات غیرمجاز در استان تاکید کرد و گفت: ساماندهی انشعابات غیر مجاز بر اساس یک برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است و بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز مربوط به شهرهای زنجان و  ابهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه استفاده بی رویه از آب به دلیل عدم اندازه گیری و عدم پرداخت آب بهاء و تضییع حقوق عامه از مشکلات انشعابات غیر مجاز است، تصریح کرد: این شرکت با افرادی که اقدام به این کار بکنند برخورد می‌کند.

کد خبر: ۸۹٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha