۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
 ظرفیت‌های استانی برای شناسایی و حذف موانع تولید فعال شود
نایب‌رئیس اتاق ایران:

ظرفیت‌های استانی برای شناسایی و حذف موانع تولید فعال شود

سلاح ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران، استفاده از ظرفیت شورای گفت‌وگو و ستاد تسهیل را برای شناسایی موانع تولید در استان‌ها و رفع آن در سطح ملی مؤثر دانست.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، نایب‌رئیس اتاق ایران بر لزوم شناسایی موانع تولید در استان‌ها و تلاش برای برطرف کردن آن در سطح ملی تأکید کرد.

حسین سلاح‌ورزی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان افزود: استفاده از ظرفیت‌های شوراهای گفت‌وگو در ستاد تسهیل استان‌ها برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید نقش اثرگذاری دارد و خوشبختانه تاکنون از چندین روش سعی شده که به موضوعات حمایت از تولید و رفع موانع پرداخته شود که در جلسات مختلف تحت عنوان ستاد تسهیل تصمیمات خوبی گرفته شده است.

سلاح‌ورزی با اشاره به اقدامات اتاق خرم‌آباد برای حمایت از تولید، اظهار کرد: در اتاق خرم‌آباد، از سال گذشته برای حمایت از تولید و رفع موانع سند میان‌مدت و بلندمدت تدوین و موانع مختلف شناسایی شده است و هم‌زمان در سطح ملی نیز موضوعات مرتبط با فضای کسب‌وکار و مشکلات تولید دسته‌بندی شده و تلاش برای مانع زدایی ها ادامه دارد.

رئیس اتاق خرم‌آباد از گامی جدید در راستای مانع زدایی در استان لرستان خبر داد و گفت: قرار بر این شده است که برخی از مجوزها برای مانع زدایی ها حذف شود و متقاضی متعهد شود که دستورالعمل‌ها را رعایت کند تا محدودیت‌هایی که برای حمایت از تولید وجود دارد برطرف شود.

کد خبر: ۸۹٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha