۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
امکانات جاده‌ای مانند ماشین آلات به اندازه وسعت استان سمنان نیست
معاون عمرانی استاندار سمنان:

امکانات جاده‌ای مانند ماشین آلات به اندازه وسعت استان سمنان نیست

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه امکانات جاده‌ای مانند ماشین آلات به اندازه وسعت استان نیست، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید پیگیر جذب اعتبارات باشد.

منوچهر فخری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آسفالت جاده نظامی سمنان با هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حداکثر تا ۲۰ روز آینده آغاز می‌شود، بیان کرد: پیمانکار برای آسفالت جاده نظامی انتخاب شده و با تکمیل فرایند اداری تا ۲۰ روز آینده اجرای این طرح آغاز می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده، طبق برنامه‌ریزی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، تا هفته دولت امسال ۲۵ کیلومتر از جاده عباس آباد-کاهک زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون استاندار سمنان گفت: امکانات جاده‌ای مانند ماشین آلات به اندازه وسعت استان نیست و لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید پیگیری‌های لازم را در ارتباط با نوسازی ماشین آلات راهدارخانه‌ها انجام دهد.

فخری با بیان اینکه بحران ناشی از برف و کولاک که در ماه‌های گذشته در استان سمنان روی داد نباید بار دیگر تکرار شود و بسیاری از ماشین آلات راهداری قبل از وقوع بحران باید نوسازی شود، ابراز داشت: بسیاری از راه های فرعی و روستایی نیازمند بازسازی است که باید با جذب اعتبار ملی برای ساخت و بازسازی این جاده‌ها اقدام کرد.

وی افزود: در بحث خرید ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برنامه‌های ملی در دست اجرا است که مدیران استانی با جدیت این موضوعات را پیگیری کنند.

کد خبر: ۸۹٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha