۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
۹۵ درصد مردم قزوین به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند
مدیر مخابرات منطقه قزوین:

۹۵ درصد مردم قزوین به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند

قزوین- نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: با فعالیت ۱۶۷ مرکز ارایه سرویس اینترنت پرسرعت در قزوین هم اکنون بیش از ۹۵ درصد از جمعیت استان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

محمد رضا نصر آبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا، موجب شد در یک بازه زمانی کوتاه نیاز به اینترنت به شکل فزاینده ای در استان قزوین ایجاد شود که از این رو با گسترش سریع زیرساخت ها تلاش کردیم تا نیازهای موجود در این مدت را پاسخگوییم.

وی افزود: در حال حاضر با فعالیت ۱۶۷ مرکز ارایه سرویس اینترنت پرسرعت در استان قزوین بیش از ۹۵ درصد از جمعیت استان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند که طی سال گذشته این میزان نزدیک به ۳۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در استان قزوین به ۹۰ هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است که ۲ هزار و ۹۷۱  مشترک جدید نیز از ابتدای امسال به این مجموعه اضافه شده اند.

نصرآبادی تصریح کرد: هم کانون ۳۳ هزار و ۷۲۸ سرویس ای دی اس ال در استان قزوین به متقاضیان واگذار شده است  و در مجموع در حال حاضر ۴۰۵ هزار و ۸۰۴ تلفن در استان قزوین مشغول به کار است.

وی افزود: در هفته گذشته نیز ۱۰۸ پروژه مخابراتی در استان قزوین با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۸۹٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha