۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
۱۶ میلیون مترمکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد
انجام اقدامات نوآورانه؛

۱۶ میلیون مترمکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد

بوشهر- با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و انجام اقدامات نوآورانه، بیش از ۱۶ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه دهم این مجتمع، فرآورش شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سهیل رفیعی مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: به همت کارکنان و متخصصان این پالایشگاه، با وجود شرایط سخت تحریم صنعت نفت و گاز کشور، تلاش کردیم در جهت پایداری تولید گاز در پالایشگاه دهم، بیش از ۱۶ میلیون متر مکعب گاز صادراتی تولید کنیم.

وی ادامه داد: سایر محصولات پالایشگاه دهم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با اراده و همت مضاعف تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافته‌ایم.

رفیعی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۸۳ هزار تن اتان، ۴۴۶ هزار تن پروپان، ۳۱۹ هزار تن بوتان،۲۳۳هزار تنLPG گرم، ۱۸ میلیون بشکه میعانات گازی و ۸۸ هزار تن گوگرد در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با توجه به سرمایه‌های انسانی جوان، متخصص و متعهدی که در این پالایشگاه وجود دارد، امید است در سال ۱۴۰۰ با توجه به شعار سال؛ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، بتوانیم در عرصه تولید گاز کشور گام های مؤثر و بلندی برداریم.

کد خبر: ۸۹٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha