۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
توسعه و گسترش پایانه مرزی مهران در دستور کار قرار دارد
استاندار ایلام:

توسعه و گسترش پایانه مرزی مهران در دستور کار قرار دارد

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار زیادی در مرز مهران وجود دارد، گفت: توسعه و گسترش پایانه مرزی مهران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری در دیدار با رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: تفاهم نامه اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ بین استانداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منعقد شده است.

استاندار ایلام گفت: ۶۰ درصد این تفاهم نامه توسط راهداری وحمل ونقل جاده ای و از اعتبارات ملی و ۴۰ درصد مابقی در استان تامین که بصورت  ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا می‌کند.

وی هدف از انعقاد تفاهم نامه را مشارکت در تامین مالی و برنامه ریزی شروع عملیات اجرایی پروژه های اولویت دار راهداری استان دانست و ابراز داشت: رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز، احداث ابنیه فنی، ایمن سازی راههای اصلی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، خرید، بازسازی و نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان و توسعه و بهسازی ساختمان های اداری، تامین نیرو و تجهیزات از جمله اولویت های ما و اقدامات مورد تفاهم است.

نوذری با اشاره به بخش دوم تفاهم نامه گفت: توسعه و گسترش پایانه مرزی مهران(شهید سلیمانی) و افزایش ۲۰ هکتاری پایانه، توسعه و گسترش پایانه برکت و دسترسی راحت زائرین به پایانه‌های مرزی و تملک زمین جاده ملکشاهی به‌عنوان مسیر دوم اربعین از دیگر مباحث مورد گفتگو بود.

کد خبر: ۸۹٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha