۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
شناسایی ۲ پهنه امیدبخش معدنی در اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران در اهر و هریس
مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد؛

شناسایی ۲ پهنه امیدبخش معدنی در اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران در اهر و هریس

اهر- مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ۶ محدوده اکتشافاتی در پهنه‌های اهر و هریس به صورت همزمان اجرا می‌شود که در تاریخ اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار بازار، شهریار متوکل صبح پنج شنبه در بازدید از روند اکتشافات معدنی در پهنه‌های شهرستان اهر و هریس اظهار داشت: ۶ محدوده اکتشافاتی در پهنه‌های اهر و هریس به صورت همزمان اجرا می‌شود که در تاریخ اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران بی‌سابقه است.

وی از افزایش دستگاه‌های اکتشافات معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران به ۸ دستگاه در شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ دستگاه اکتشافات معدنی در پهنه‌های اهر و هریس مستقر شده و بنا داریم تا دستگاه‌های اکتشافات معدنی را به ۸ مورد افزایش دهیم.

متوکل بابیان این‌که فعلاً در اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران در اهر و هریس ۲ پهنه امیدبخش و دارای ذخایر معدنی شناسایی شد، ابراز داشت: پهنه‌های معدنی امیدبخش را به مرحله اکتشافات تفضیلی می‌رسانیم.

مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای اکتشافات در پهنه‌های معدنی در نهادها و سازمان‌ها با مشکلاتی مواجه شده بود که با عنایت و همکاری نماینده مردم اهر و هریس؛ موانع پیش‌روی شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه اکتشافات حل شد.

وی یادآور شد: تا پیش از این ۲ سال بود که شرکت ملی صنایع مس ایران برای اخذ مجوز جهت اکتشافات معدنی به مانع برخورد کرده بود، اما با همکاری مسئولان شهرستانی از جمله نماینده اهر و هریس، توانستیم موانع را رفع و اکتشافات معدنی را آغاز کنیم.

کد خبر: ۸۹٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha