۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
اختصاص ۵۰ تراکتور دیگر به شهرستان‌های گرمسار و آرادان
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خبر داد؛

اختصاص ۵۰ تراکتور دیگر به شهرستان‌های گرمسار و آرادان

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: به دنبال درخواست‌های مکرر کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان و با پیگیری مسئولان، ۵۰ دستگاه دیگر تراکتور به کشاورزان این دو شهرستان تعلق گرفت.

اردشیر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه به دنبال درخواست‌های مکرر کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان و با پیگیری، ۵۰ دستگاه دیگر تراکتور به کشاورزان این دو شهرستان تعلق گرفت، تأکید کرد: تاکنون تعداد ۱۳۰ تراکتور دولتی دیگر به استان سمنان اختصاص یافت که از این تعداد ۵۰ تراکتور مختص گرمسار و آرادان است.

وی افزود: در نیمه دوم سال ۹۹ نیز ۱۰۰ دستگاه تراکتور سهمیه‌ای به گرمسار و آرادان تخصیص‌یافته بود که بر اساس اولویت‌بندی و با مدیریت اداره‌های جهاد کشاورزی گرمسار و آرادان در حال توزیع بین کشاورزان و رانندگان دارای گواهینامه تراکتور است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس یازدهم بر لزوم حمایت از بخش‌های کشاورزی و دامداری تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای کشاورزان در گرمسار و آرادان موضوع ادوات کشاورزی و همچنین مقابله باکم آبی است که در این زمینه اقدامات خوبی برنامه‌ریزی‌شده است.

کد خبر: ۸۹٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha