۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
توجه به ارتقای بخش تعاون در جریان تدوین برنامه هفتم توسعه
رئیس فراکسیون تعاون مجلس تشریح کرد

توجه به ارتقای بخش تعاون در جریان تدوین برنامه هفتم توسعه

دلخوش، رئیس فراکسیون تعاون مجلس در تشریح نشست این فراکسیون با اعضای اتاق تعاون کشور گفت: برای احقاق حقوق اتاق تعاون، در حال ارائه نظرات در جریان تدوین برنامه هفتم توسعه کشور هستیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری، با اشاره به نشست فراکسیون تعاون مجلس با اعضای هیأت مدیره اتاق تعاون کشور گفت: این جلسه با حضور سیدناصر موسوی لارگانی، علیرضا سلمی، عبدالرضا مصری، جبار کوچکی نژاد، شهبار حسن پور، و چگینی از اعضای هیأت رئیسه فراکسیون برای بررسی مشکلات اتاق تعاون و نیازهای آن برگزار شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طبق قانون باید تلاش کنیم اتاق تعاون کشور به سمتی برود که سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد کشور داشته باشد اما تا کنون به این سطح نرسیده است.

وی افزود: از سوی دیگر طی این جلسات مشارکتی با اعضای فراکسیون و نمایندگان مجلس برای اخذ نظرات جهت تدوین قانون برنامه هفتم صورت می گیرد تا ویرایش هایی برای توجه به بخش تعاون در اقتصاد کشور داشته باشیم.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که امسال تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامیده شد تلاش داریم با حمایت از اتاق تعاون، از بخش تولید نیز حمایت کنیم.

کد خبر: ۸۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha