۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
رویکرد مجلس، ایجاد تحول در شرکت‌های دانش بنیان
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

رویکرد مجلس، ایجاد تحول در شرکت‌های دانش بنیان

قالیباف، رئیس مجلس گفت: ایجاد تحول جدی در اقتصاد کشور با تکیه بر دانش جوانان و از مسیر شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها امکان پذیر است و مجلس از این امر حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، قالیباف امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از دهمین نمایشگاه علمی و فناوری اینوتکس در محل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اساس ثبات اقتصادی که در برنامه هفتم توسعه همه جانبه کشور به دنبال آن هستیم، بر شرکت‌های دانش بنیان و علم و فناوری استوار خواهد بود.

وی همچنین ارتباط بین دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان را از سیاست‌های مهم مجلس یازدهم دانست و گفت: حدود ۶۵ تن از نیروهای گام دوم انقلاب در مجلس را جوانانی تشکیل می‌دهند که نخبه عرصه علم و فناوری و دانش بنیان هستند.

قالیباف افزود: آن‌ها امروز نقش جدی در زمینه دانش بنیان‌ها به ویژه در حوزه دیجیتالی و قوانینی که باید در این زمینه تصویب شود دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز از بخش‌های مختلف دهمین نمایشگاه علمی فناوری اینوتکس بازدید و در صحبت با مسئولان تعدادی از غرفه‌ها در جریان اقدامات و فعالیت‌های علمی صورت گرفته قرار گرفت.

در این بازدید آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و چند تن از نمایندگان وی را همراهی می‌کردند.

قالیباف همچنین در پارک علم و فناوری پردیس بر مزار دو تن از شهدای گمنام حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر: ۸۹٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha