۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
در کمتر از ۳ روز معضل بورس و سهامداران را حل می‌کنم!
نشست خبری امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛

در کمتر از ۳ روز معضل بورس و سهامداران را حل می‌کنم!

قاضی‌زاده هاشمی نائب رییس مجلس در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در کمتر از ۳ روز معضل بورس و سهامداران آن را که یک سال است قوه مجریه و قضاییه نتوانستند آن را حل کنند، برطرف می‌کنم

امیرحسین عیدی؛ بازار: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رییس مجلس یازدهم در نشست خبری انتخابات ریاست جمهوری به بررسی مشکلات سیاسی و اقتصادی روز پرداخت. وی در جواب سوال خبرنگار بازار در رابطه با پیگیری مطالبات سهامداران بورس و راهکارهای عملی خود گفت: بنده در مقام نائب رییس مجلس که باید پیگیر احقاق حق مردم باشم، باید پیگیری می کردم و نه خودم و نه خانواده‌ام نیز هیچ نفعی نمی‌بریم، اما به عنوان نماینده مشهد تجربه تلخی در موسسه مالی اعتباری داشتیم. مسئله یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود، اما در بورس با ۲۰ میلیون نفر روبرو هستیم. خیلی از مسائل را که دیدم وحشت کردم و حتی با وزیر اقتصاد هم جلساتی را گذاشتیم.
وی در ادامه افزود: شکایتی تنظیم کردیم  و تشکیل پرونده دادیم و ۱۳۰ میلیارد تومان زیان پیش بینی کردیم، ۳ وکیل در کانون وکلا به صورت داوطلبانه و رایگان از حقوق زیان دیدگان دفاع می کنند و این فرآیند کمی طولانی است و امیدواریم زودتر حکم صادر شود.
وی همچنین اظهار داشت: ۹۰ درصد بازار دست دولت است و اگر کسی در راس دولت باشد که با محلس و قوه قضاییه همراه باشد، ۳ روزه این موضوع پیگیری می شود و یک سال است که مجلس و قوه قضاییه به دنبال آن هستند اما دولت مانع اقدامات ما می شود.

کد خبر: ۸۹٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha