۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
اعلام حمایت و رضایت سهامداران عمده از بترانس

اعلام حمایت و رضایت سهامداران عمده از بترانس

زنجان- نشست هم اندیشی و دورهمی سهامداران عمده ایران ترانسفو مجددا احیا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، جلسه بررسی عملکرد ۱۲ ماهه و بررسی بودجه ۱۴۰۰   شرکت ایران ترانسفو با حضور نمایندگان سهامداران عمده شامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز و شرکت مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) برگزار شد.

مهمترین هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی مدیران شرکت ایران ترانسفو و سهامداران عمده برای بررسی عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ و بحث وگفتگو در خصوص برنامه های پیش روی ایران ترانسفو بود.

اعلام حمایت و رضایت سهامداران عمده از بترانس

در این جلسه مدیرامور مجامع و سهام شرکت ایران ترانسفو با اشاره به افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی شرکت ایران ترانسفو از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی زمین طی سال گذشته گفت: سرمایۀ شرکت از ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به بیش سی و شش تریلیون و چهارصد و دو میلیارد و هفتصد و پنجاه و شش میلیون ریال (۰۰۰. ۰۰۰. ۷۵۶. ۴۰۲. ۳۶ ریال) افزایش یافته است که به ۰۰۰ .۷۵۶. ۴۰۲. ۳۶ سهم عادی هزار ریالی با نام تقسیم وپرداخت گردید.

محمدی همچنین افزود: مراحل ثبت وپذیرش ۳ شرکت زیر مجموعه  خود شامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان، شرکت عایق های الکتریکی پارس و شرکت ایران ترانسفو ری در فرابورس در جریان است که تصویب نهایی آنها از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین معاونت مالی و اقتصادی شرکت گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال مالی ۹۹ ارائه داد که حاکی از رشد چشمگیر ‌در فروش و سودآوری و بهبود ساختار مالی و وصول مطالبات و سایر شاخصهای مالی بود.

اعلام حمایت و رضایت سهامداران عمده از بترانس

در ادامه بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو رشد و توسعه روزافزون این شرکت را نتیجه حمایتهای همه جانبه سهامدارن عنوان کردند و ادامه نوسازی و بهینه سازی و اورهال برخی تجهیزات و گلوگاه های تولیدی شرکت را از برنامه های  این مجموعه در سال ۱۴۰۰ اعلام کرده و تقاضای همراهی سهامداران را داشتند .  در این جلسه نمایندگان محترم سهامداران عمده  در خصوص صیانت از ارزش سهام شرکت در بازار سرمایه با یکدیگر مذاکره و متفقاً بر این امر تاکید و توافق نمودند .

نمایندگان سهامداران عمده همچنین با بررسی گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۹ ، ضمن ابراز رضایت و تشکر از هیت مدیره و مدیر عامل و کارکنان ، خواستار ارائه برنامه مدیریت برای دوام توسعه هر چه بیشتر شرکت ، قبل از برگزاری مجمع شده و حمایت تمام قد خود از این شرکت را اعلام کردند.

گفتنی است علیرغم استمرار تحریم های ظالمانه ، در سال ۱۳۹۹  فروش و سود شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه به میزان قابل توجهی افزایش داشته  است. مضافا مقرر گردید از این پس این جلسات بصورت منظم و دوره ای با حضور سهامداران محترم عمده برگزار شود.

کد خبر: ۸۹٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha