۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
 ۱۱۵ قطعه زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان دریافت شده است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۱۱۵ قطعه زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان دریافت شده است

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین یک هزار و ۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت شده است. 

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، رضا خواجه ای با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان تکمیل و احداث شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین یک هزار و ۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت شده است. 

وی به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۱۶ هزار و ۸۷۰  متر مربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت: شروع به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد یک هزار و ۵۶ واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد است. 

وی تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان ،۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مهمترین اهداف و رسالت این نهاد را تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد، دانست و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

کد خبر: ۸۹٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha