۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
احیای واحدهای راکد در استان همدان به عنوان یک برنامه جدی دنبال شده است
استاندار همدان:

احیای واحدهای راکد در استان همدان به عنوان یک برنامه جدی دنبال شده است

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه در راستای حمایت از تولید،راه اندازی و احیای واحدهای راکد در استان همدان به عنوان یک برنامه جدی دنبال شده است،گفت: اولویت تمام برنامه ها حمایت از واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سید سعید شاهرخی ظهر چهارشنبه با همراهی احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار و حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از شرکت نام‌ سرامیک پیمان در شهرستان بهار بازدید کرد.

استاندار همدان در بازدید از این واحد تولیدی صنعتی از نزدیک در جریان روند فعالیت این کارخانه و برنامه‌های آینده و چشم‌انداز آن قرار گرفت.

شاهرخی با بیان اینکه اولویت تمام برنامه ها حمایت از واحد های تولیدی است که در این میان یکی از واحدهای نمونه در خاورمیانه شرکت نام سرامیک پیمان است، افزود: با توجه به سیاست‌های دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و مانع‌زدایی ما نیز حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را  در دستور کار خود قرار داده ایم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اولویت ما برای ارتقا معیشت و رفع بیکاری، حمایت از سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی است، اظهار کرد: دعوت از سرمایه‌گذارانی که دارای دانش و سرمایه هستند به منظور سرمایه‌گذاری در زمینه‌های اولویت‌دار استان را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم.

شاهرخی تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی در استان همدان از دیگر محورهایی است که در راستای شعار سال و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان افزود: ارتقا ظرفیت واحدهایی تولیدی در استان همدان به‌خصوص در فازهای بعدی برای افزایش تولیدات از مهمترین اولویت‌های کنونی مسئولان استانی است.

وی گفت: در راستای حمایت از تولید، راه اندازی و احیای واحدهای راکد در استان همدان به عنوان یک برنامه جدی دنبال شده است.

کد خبر: ۸۹٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha