۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
نباید در بازار بورس دستوری عمل شود| لزوم رفع ابهامات انتخابات مجامع استانی سهام عدالت
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

نباید در بازار بورس دستوری عمل شود| لزوم رفع ابهامات انتخابات مجامع استانی سهام عدالت

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود چراکه اگر مسئولین در این بازار دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نخواهند کرد.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره راهکارهای نجات بازار بورس، اظهار داشت: حل مشکل بازار سرمایه همواره مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و این موضوع در حال پیگیری است. 

وی بیان کرد: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود و زمانی که متولیان بازار سرمایه به این مسئله توجه نکنند و دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نکرده و سرمایه خود را از این بازار خارج می کنند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه مسئولان بازار بورس نباید به مردم وعده های پوچ داده و آنان را فریب دهند و باید اقداماتی را انجام دهند تا سرمایه مردم بازگردد. 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع ابهامات و مغایرت های برگزاری انتخابات مجامع استانی سهام عدالت، اظهار داشت: در صورتی که در فرآیند این انتخاب، دقت لازم نشود و مردم به درستی خودشان هیئت مدیره این شرکت‌ها را انتخاب نکنند، قطعاً در آینده شاهد اختلاس و سوء استفاده های بزرگ مالی خواهیم بود. 

وی ادامه داد: اکثر کسانی که سهام عدالت دارند، جزو دهک‌های پایین جامعه هستند و با سیستم انتخاب الکترونیکی آشنایی کافی ندارند و دولت باید به این مسئله واقف باشد و اجازه ندهد که این بار هم سرمایه مردم از دست برود. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مکانیزم ای که دولت برای انتخاب اعضای هیئت مدیره مجامع استانی سهام عدالت در نظر گرفته است، به هیچ وجه درست نیست و ممکن است افراد ضعیفی صرفاً بر اساس نفوذشان انتخاب شوند و این مسئله می‌تواند عواقب بسیار بدی‌ را به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۸۸٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha