۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ایکس ۳ فیس لیفت چه ویژگی دارد؟
معرفی دو محصول ب‌ام‌و تا پایان سال

ایکس ۳ فیس لیفت چه ویژگی دارد؟

گروه خودروسازی «ب‌ام‌و» دو محصول ایکس ۳ و ایکس ۳ آی را مورد فیس لیفت قرار داده و تا پایان سال میلادی جاری یا اوایل سال میلادی آینده آن‌ها را به بازارهای جهانی معرفی و عرضه می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی ب‌ام‌و دو محصول ایکس ۳ و ایکس ۳ آی را مورد فیس لیفت قرار داده است. به تازگی تصاویر غیر رسمی از این محصول منتشر شده است و طراحی گویایی ورود زودهنگام این محصول به بازار چین پیش از بازارهای جهانی است.
تصاویر منتشر شده از هر دو محصول ب‌ام‌و گویایی تفاوت میان این اس یو وی خوش فروش آلمانی است. در رندرهای دیجیتالی کیت ام اسپرت برای سری ایکس مورد استفاده قرار گرفته که ظاهری تهاجمی البته جذاب را ایجاد کرده است. این ویژگی سبب می‌شود اقبال فروش این محصول در بازارهای چین و جهانی بیشتر باشد.
تغییرات طراحی در ظاهر جلو خودرو چندان قابل توجه نیست، اما در نمای عقب فیس لیفت قابل توجه توام با سنت شکنی ویژه ایجاد شده است. این تغییرات از بازطراحی اگزوز، دریچه هوا، چراغ‌ها و سپر را شامل می‌شود. کابین خودرو نیز دستخوش تغییر طراحی آلمانی قرار گرفته، به گونه‌ای که فناوری‌های جدید توام با تجهیزات سرگرمی جذاب فراوانی برای این خودرو طراحی و تعبیه شده است. در این نسل، ب‌ام‌و سعی کرده بهترین ارگونومی تجهیزات با فناوری‌های روز را ایجاد کند.
گروه خودروسازی ب‌ام‌و قصد دارد محصولات فیس لیفت شده را بزودی به طور رسمی معرفی کند، اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. هرچند انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی جاری یا اوایل سال میلادی آینده ایکس ۳ ام به بازارهای جهانی معرفی و عرضه شود.

کد خبر: ۸۸٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha