۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی؛ از کمبود آب تا نبود برق
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی؛ از کمبود آب تا نبود برق

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: هرچند برخی از خدمات موردنیاز شهرک‌های صنعتی مانند آب، برق، جاده و اینترنت تکمیل است اما بیشتر شهرک‌های صنعتی از نظر ارائه این خدمات کامل نیستند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی در تشریح نشست شب گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستور کار نخست کمیسیون بررسی طرح دانش بنیان بود؛ این طرح به کمیته فناوری اطلاعات کمیسیون ارجاع و مقرر شد تصمیمات موردنظر در این حوزه در این کمیته اخذ شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن، بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بود.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ۸۲ درصد واحدهای صنعتی داخل شهرک صنعتی فعال هستند، ادامه داد: واحدهایی که با وجود انعقاد قرارداد، تاکنون اقدامی برای راه‌اندازی انجام نداده‌اند و راکد و بلاتکلیف هستند شرایط برای فسخ قرارداد آنها، بازپس گرفتن زمین و واگذاری زمین به فرد دیگر فراهم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن کمبود آب و برق را یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی دانست، تصریح کرد: هرچند برخی از خدمات موردنیاز شهرک‌های صنعتی مانند آب، برق، جاده، اینترنت و... کامل است اما بیشتر شهرک‌های صنعتی از نظر این خدمات کامل نیستند.

کد خبر: ۸۸٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha