۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
روند قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار

روند قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین با وجود ریسک‌های روزافزون در مسیر رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار پیش می‌رود.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، لین آلدن، بنیانگذار سرمایه گذاری لین آلدن می گوید بیت کوین، برجسته ترین ارز رمزنگاری شده جهان، با وجود عدم اطمینان و بی ثباتی روزافزون، توانایی رسیدن به قیمت ۱۰۰ هزار دلار را در چرخه فعلی دارد.

آلدن توضیح داد: با وجود خطرهای اصلاح قیمت، منطقی است که برخی از سرمایه گذاران مقداری پول را برداشته و آن را در دارایی های دیگر قرار دهند. اصول شبکه بیت کوین همچنان صعودی است. اکثر آلت کوین ها نتوانستند رشد یکسانی را طی چندین دوره معاملات حفظ کنند.

به دنبال توییت های الون ماسک مدیر عامل تسلا مبنی بر اینکه این شرکت برنامه های خود برای پذیرش این ارز دیجیتال را کاهش می دهد، روز پنج شنبه بیت کوین به پایین ترین سطح دو ماهه سقوط کرد. قیمت بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین رکورد ۶۴۸۹۵.۲۲ دلار در اواسط ماه آوریل در حال افت و خیز است.

روز پنج شنبه قیمت به ۴۵۷۰۰ دلار رسید و در ابتدای ماه جاری حدود ۵۸۰۰۰ دلار معامله شد. سهم بیت کوین از کل سرمایه بازار ارزهای رمزپایه تا ۴۲ درصد سقوط کرد که کمترین میزان آن از ژوئن ۲۰۱۸ است. روز یکشنبه، بیت کوین از ساعت ۰۸:۵۰ به وقت گرینویچ با قیمت ۴۸۹۴۰ دلار در هر توکن معامله شد.

کد خبر: ۸۸٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha