۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
زیرساخت های ارتباطی پایدار در استان بوشهر برای ایام انتخابات فراهم می‌شود
مدیر مخابرات منطقه بوشهر:

زیرساخت های ارتباطی پایدار در استان بوشهر برای ایام انتخابات فراهم می‌شود

بوشهر- مدیر مخابرات منطقه بوشهر از ارتقاء زیرساخت های ارتباطی پایدار مخابراتی در سطح استان بوشهر در ایام انتخابات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از مخابرات بوشهر، علی مهرپویا در نشست با استاندار بوشهر به مناسبت هفته ارتباطات اظهار داشت: در طی یک سال گذشته و با وجود محدودیت های شدید اعتباری، گام های مهمی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی برداشته شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال ارتقاء سطح زیرساخت های مخابراتی در استان هستیم تا بتوانیم ارتباطاتی پایدار برای برگزاری انتخابات که بخشی به شکل الکترونیک و بخشی نیز در قالب فعالیت های انتخاباتی بر پایه وب انجام می شود، داشته باشیم.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: البته با وجود فعالیت های انجام شده، در بخش هایی مانند ارتقاء نیازها به شبکه ارتباطی تلفن ثابت با مشکلات عدیده و نارضایتی های مردمی نیز همراه هستیم.

مهرپویا ادامه داد: افزایش هزینه های توسعه به دلیل افزایش قیمت تجهیزات، بالا بودن نرخ ارز، توسعه فیبرنوری و افزایش جمعیت و نیاز به تلفن ثابت و اینترنت در کنار ثابت ماندن نرخ مکالمات تلفن ثابت طی ۱۸ سال گذشته سبب شده تا توسعه زیرساخت ها و خدمات مخابراتی با سختی های خاصی انجام شود.

کد خبر: ۸۸٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha