۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
چرا وزارت صمت و جهاد درخصوص توزیع جوجه یک روزه با قیمت مصوب تصمیم گیری نمی کنند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

چرا وزارت صمت و جهاد درخصوص توزیع جوجه یک روزه با قیمت مصوب تصمیم گیری نمی کنند

نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر کمیسیون کشاورزی مجلس، به پایان دادن به هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه با قیمت مصوب تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت چرا به هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه باقیمت مصوب پایان نمی دهند؟ اگر قرار است همه بخش های استفاده کننده از ارز ۴۲۰۰ تومانی مشمول قیمت گذاری و رعایت آن باشند، چرا قریب به ۲ ماه است که جوجه یک روزه به قیمت ۸ تا ۱۰ هزار تومان به مرغداری های تحویل داده می شود؟

وی تاکید کرد: اگر قیمت را تایید می کند، پس قیمت فروش مرغ زنده به کشتارگاه را اصلاح کنید. اگر مخالف هستید، چرا آن را کنترل نمی کنید؟

نایب رئیس مجلس در ادامه مطرح کرد: از آقای امیری خواهش می کنم حتما دولت به این مباحث ورود کند. ما قبل از وقوع مشکلات در کشور تذکر می دهیم، مثل جریان برنج ها در گمرک، من قبلا هم درباره برنجی که در گمرک از بین می رفت و فاسد می شد، تذکر دادم و شما هم پیگیری کردید، اما متاسفانه اقدامی در این خصوص انجام نشد، و برنج در گمرک از بین رفت.

کد خبر: ۸۸٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha