۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
می‌آیم تا دولت رفاه فراگیر تشکیل دهم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

می‌آیم تا دولت رفاه فراگیر تشکیل دهم

شریعتمداری، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام با همراهی مردم دولت گفتگوی اجتماعی فراگیر، اصلاح گر و کارآفرین با توان حل منازعات تشکیل دهم.

به گزارش بازار، محمد شریعتمداری بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با اندیشه اصلاح گرایانه برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضرمی‌شوم افزود: انتخابات ریاست جمهوری و حق انتخاب مردم یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.

وی با بیان اینکه بعد از ۱۶ سال هیچ دلیلی برای رد صلاحیتم نمی‌بینم گفت: این ایام، زمانی است که هر آنکه به توسعه و پیشرفت ایران و حق زیستن با آرامش و عزتمند ایرانیان می‌اندیشد، باید نسبت به مسئولیت خود به ایران، مردم و نظام عمل کند.

شریعتمداری افزود: نه به این دلیل که خودپسندانه توانمندی‌های دیگران را منکر شوم و نه به این دلیل که بخواهیم با سراب قدرت آرامش و آسایش مردم را سلب کنم و نه به این دلیل که نسبت به مشکلات و چالش‌های کشوربیگانه هستم، بلکه می‌آیم، چون تنگ نظری در اداره کشور را شایسته ایران متکثر، متنوع و بزرگ نمیدانم، می‌آیم تا حاکمیت قانون را پاس بدارم و دولت رفاه فراگیر تشکیل دهم.

وی گفت: می‌دانم مردم از کشمکش مداوم مدیران خسته و فرسوده اند، آن‌ها رئیس جمهوری نمی‌خواهند که با طرح مطالبات انحرافی و غیر ممکن به اختلافات دامن زند، بلکه به دنبال رئیس جمهوری هستند که برای مشکلات اصلی و ضروری آن‌ها راه حل داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آمده ام تا با همراهی مردم و اصالت دادن به گفتگو، مدارا و تحمل به منازعات و جدل‌هایی که امید به آینده را می‌کشد، پایان دهم و دولت گفتگوی اجتماعی فراگیر، اصلاحگر و کارافرین با توان حل منازعات را تشکیل دهم.

وی گفت: باور دارم تا زمانی که محیط عمومی کشور مملو از جدال و منازعه است و امید و اعتماد در حال فروپاشی است هیچ برنامه و وعده سیاسی اقتصادی محقق نخواهد شد.

کد خبر: ۸۸٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha