۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
گردشگری مبنای مدیریت اردبیل باشد
استاندار اردبیل:

گردشگری مبنای مدیریت اردبیل باشد

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای است و به همین منظور نیاز است تا رویکرد گردشگری در استان مبنای کار باشد.

به‌ گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام‌جو بعدازظهر شنبه در جلسه شورای فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در محل استاندار اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای است و به همین منظور نیاز است تا رویکرد گردشگری در استان اردبیل مبنای کار باشد و در این زمینه انتظار می‌رود تا مدیریت استان اردبیل با سبک گردشگری مبنای کار مسئولان باشد.

وی بیان کرد: در نظر گیری فرهنگ ایرانی و اردبیل برای استان اردبیل یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید دید منفی گردشگران را نسبت به محیط اطراف بزداییم، چرا که هر گونه تنظیف شهری و طراحی و منظر شهری یک بازخورد مثبت و یا منفی می‌تواند در ذهن آن‌ها داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: بهتر است برای توسعه قابلیت‌های گردشگری استان جاذبه‌های مختلف استان را به همگان معرفی کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه با توجه به این که هر نقطه از استان قابلیت‌های مستعدی دارد به همین منظور باید استانی که در تمامی حوزه‌ها دارای قابلیت‌های متعدد است به همگان معرفی کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران و معرفی قابلیت‌های گردشگری استان باید به صورت همه‌جانبه تداوم پیدا کند و در این زمینه نیاز است تا مسیرهای گردشگری و ایجاد پروژه‌های خاص در استان اردبیل مورد توجه واقع شود و مسئولان و بانک‌های عامل همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکی از انتظاراتی که در این زمینه وجود دارد هدایت سرمایه‌گذاری به سمت اجرای پروژه‌هایی خاص با معماری فاخر است که در این زمینه تمهیدات لازم برای ارائه آموزش‌های لازم در دستور کار قرار گرفته و در نظر گرفتن استانداردهای لازم با رویکرد بومی مبنای کار است.

کد خبر: ۸۸٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha