۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
امروز مردم گرفتار معیشت اولیه خود هستند
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

امروز مردم گرفتار معیشت اولیه خود هستند

ضرغامی، رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: امروز مردم ما گرفتار معیشت اولیه خود در بحث خوراکشان هستند.

به گزارش بازار، عزت الله ضرغامی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: امروز مردم در زمینه گوشت و مرغ و نیازهای اولیه خود مانده اند؛ بنابراین در طرح اولیه تامین ۱۳ قلم جنس مورد نیاز مردم را در اولویت خود قرار داده و نیاز ارزی و پشتیبانی لازم را در این خصوص انجام داده ام بدون اینکه مردم به صف بروند و عزتشان زیر سوال برود.

وی گفت: یکی از شعارهای من این است که من روحانی نیستم و با صدای بلند این را دائما اعلام می‌کنم. چرا یکی از مهمترین مسائل کشور را تبدیل به دو قطبی سیاسی کرد؟ من بی تدبیری روحانی را ندارم، چون دو قطبی مذاکره و ضد مذاکره و فیلترینگ و فضای مجازی را ایجاد کرد.

این داوطلب انتخابات افزود: آن‌هایی که باید پاسخگوی رفتار ۸ ساله باشند، در پشت دو قطبی مذاکره و ضد مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ سنگر می‌گیرند. ملت ایران بدانند فرصت تاریخی مذاکره را دولت آقای روحانی گرفت. او نشان داد نه توان صحبت با داخلی‌ها و نه با دنیا را دارد و در هر دو مورد شکست خورد.

ضرغامی گفت: اگر روحانی توان مذاکره را از موضع قدرت درطول این مدت به کار می‌گرفت وضعیت مردم بسیار بهتر بود. ناتوانی دولت در مذاکره با دنیا را در کنار کلکسیون دیگر ناتوانی‌ها می‌گذاریم.
وی راه حل اساسی تحریم را خنثی سازی عنوان و تصریح کرد: دور زدن یا برداشتن تحریم اگر چه مهم است، اما راه اصلی خنثی سازی است و سفرای ما باید مبلغ و مروج و کنشگر این سیاست باشند. سفیران را تحت نظارت قوی از این نظر انتخاب خواهم کرد. برخی آقایان از الان برای سفیرشدن در کشورهای مختلف انتخاب شدند. دست نگهدارند، چون اکثر آنان هماهنگی ندارند و من آنان را برمی گردانم و هشدار می‌دهم دولت این کار را نکند.

ضرغامی بعد از ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰؛ ۵ تن از دستیاران جوان خودرا با میانگین سنی زیر ۴۰ سال معرفی کرد. ۴ دستیار مرد و یک دستیار زن او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.

اسامی دستیاران دولت جوان و انقلابی سید عزت الله ضرغامی به این شرح است:

حبیب اله راد، دستیار اقتصادی

هادی عباسی، دستیار اقتصادی

سجاد نوروزی، دستیار فرهنگی هنری

محمد سجاد نوروزیان، دستیار کسب و کارهای نوین

طاهره قیومی، دستیار ارتباطات رسانه‌ای.

کد خبر: ۸۸٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha