۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
ایلان ماسک ۲۰ میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!

ایلان ماسک ۲۰ میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!

ماسک، مدیرعامل تسلا کماکان سومین فرد ثروتمند در جهان است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، پس لرزه های حضور در برنامه جنجالی طنز برای ایلان ماسک تمامی ندارد و بررسی ها نشان می دهد که ثروت وی از زمان حضور در آن برنامه ۲۰.۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. وی همچنان با ۱۴۵.۵ میلیارد دلار ثروت، سومین فرد ثروتمند در جهان محسوب می شود.

ماسک در آن برنامه آن طور که انتظار می رفت از دوج کوین دفاع نکرد و روز بعد نیز با انتشار توییتی در خصوص نگرانی های زیست محیطی از استخراج بیتکوین و توقف قبول این رمزارز برای خرید محصولات تسلا، بازار ارزهای دیجیتالی را با یکی از بزرگ ترین ریزش های روزانه چند سال اخیر مواجه کرد.  

ارزش سهام تسلا اکنون به ۵۸۶ دلار رسیده است که آشکارا نسبت به رقم ۷۰۶ دلار ثبت شده در هفته قبل فاصله دارد.  

در جدول ثروتمندان جهان، جف بزوس- مدیرعامل و بنیان گذار آمازون- با ۱۸۷ میلیارد دلار ثروت کماکان جایگاه خود را در صدر حفظ کرده است و پس از وی نیز برنارد آرنو فرانسوی- مدیرعامل گروه لویی ویتون- با ۱۸۲.۸ میلیارد دلار قرار دارد.  

لازم به ذکر است که ایلان ماسک ۵۰ ساله در آفریقای جنوبی متولد شده و دارای تابعیت سه گانه آفریقای جنوبی، کانادا و آمریکا است. با توجه به پیشگام بودن شرکت های تحت مدیریت وی در حوزه فناوری، سخنان او در خصوص رمزارزها تاثیر زیادی بر روی بازار دارد و این مساله در برخی از موارد باعث انتقاد کارشناسان و متهم کردن وی به دستکاری تعمدی در بازارها شده است.  

کد خبر: ۸۸٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha