۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
تاثیرات طراحی پلتفرم کسب و کار در بهبود کسب و کار و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

تاثیرات طراحی پلتفرم کسب و کار در بهبود کسب و کار و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

به منظور توسعه کسب و کار آنلاین اولین گام انتخاب یک پلتفرم مناسب برای کسب و کار مورد نظر می‌باشد. این پلتفرم بسته به نوع کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهید و نوع مخاطبان آن می‌تواند متفاوت باشد.

به گزارش بازار، در عصر حاضر در زمانه‌ای قرار گرفته‌ایم که از یک طرف شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها به صورت موقتی یا حتی دائمی تعطیل شده و متحمل ضررهای هنگفتی شوند و از یک طرف گسترش استفاده از اینترنت، گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی فضای بسیار مناسبی را فراهم آورده است تا با توسعه کسب و کار آنلاین بتوان از این فرصت طلایی و ویژه بهترین بهره را برده و ضمن همگام کردن کسب و کار و روش‌های کسب درآمد با فناوری‌های روز دنیا، بتوان به موفقیت چشمگیری در کسب و کار خود دست پیدا کرد. کافی است برای رسیدن به موفقیت کمی از روش‌های سنتی فاصله گرفته و همگام با فناوری‌های روز دنیا حرکت کنید تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دست پیدا کنید.

به منظور توسعه کسب و کار آنلاین اولین گام انتخاب یک پلتفرم مناسب برای کسب و کار مورد نظر می‌باشد. این پلتفرم بسته به نوع کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهید و نوع مخاطبان آن می‌تواند متفاوت باشد. در عصر حاضر ۳ پلتفرم وجود دارد که با توجه به محبوبیتی که در بین کاربران دارند برای انتخاب به عنوان پلتفرم کسب و کار بسیار مناسب هستند. طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله این پلتفرم‌ها هستند. هر یک از این پلتفرم‌ها با توجه به کاربرانی که دارند، جامعه هدف متفاوتی دارند و می‌توانند در صورت انتخاب صحیح و هدایت اصولی به یک سکوی پرتاب برای کسب و کار شما تبدیل شوند. راه‌اندازی هریک از این پلتفرم‌ها یک سرس اصول و قواعدی دارد که با رعایت آن‌ها به شکل صحیح می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

طراحی سایت یکی از ابزارهای مهم برای توسعه کسب و کار آنلاین می‌باشد. در راه‌اندازی وب سایت باید یک سری نکات و ویژگی‌ها مد نظر قرار بگیرند زیرا این ویژگی‌های تأثیر بسیار زیادی در افزایش مخاطبان سایت شما خواهند داشت. این ویژگی‌های شامل ظاهر سایت و یا رابط کاربری، امنیت سایت، محتوای سایت و هاستینگ یا میزبانی سایت می‌باشد. بررسی رفتار کاربران در اینترنت نشان داده است که درصد زیادی از کاربران به سمت سایت‌هایی جذب می‌شوند که از ظاهر ساده و زیبا و کاربرپسند برخوردار بوده و از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند. همچنین توجه به اصول تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب باعث می‌شود که رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالا رفته و به همین دلیل کاربران بیشتری به سمت سایت و محتوای سایت شما هدایت شوند.

با توجه به گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند یکی دیگر از ابزارهای مؤثر در توسعه کسب و کار آنلاین طراحی اپلیکیشن موبایل می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن موبایل این است که مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما در صورت نصب اپلیکیشن اختصاصی شما بر روی گوشی هوشمند خود به یک مشتری و مخاطب وفادار و همیشگی برای کسب و کار شما تبدیل می‌شوند و هر زمانی که بخواهند می‌توانند به راحتی از خدمات و محصولات شما بهره‌مند شوند. البته در طراحی اپلیکیشن موبایل نیز یک سری عوامل از قبیل رابط کاربری، گرافیک، محتوای اپلیکیشن و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد در رسیدن به موفقیت اهمیت دارد که باید در زمان برنامه‌نویسی و طراحی به آن‌ها توجه ویژه داشت. یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن این است که کسب و کار شما را از تبلیغات در سایر فضاها بی‌نیاز می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت که طراحی یک پلتفرم برای یک کسب و کار تأثیر شگرف و بسزایی در توسعه آن دارد و این امکان را به صاحبین کسب و کار می‌دهد که بدون محدودیت در هر زمان و هر مکانی بتوانند بر روی کسب و کار خود مدیریت داشته باشند و با مخاطبان و مشتریان خود در تعامل و ارتباط باشند و از این رو در بسیاری از هزینه‌ها از جمله تبلیغات صرفه‌جویی کنند. شرکت بالوین یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی وب سایت، برنامه‌نویسی اپلیکیشن موبایل، تولید محتوا و استراتژی کسب و کار و سرمایه‌گذاری می‌باشد که با یک تیم متشکل از افراد جوان و چابک دارای تجربه و سابقه کاری زیاد در انجام پروژه‌های بین‌المللی در اروپا بهترین راه‌حل‌ها را برای طراحی پلتفرم کسب و کار به شما ارائه داده و همراهی مطمئن در توسعه کسب و کار به صورت آنلاین تا رسیدن به نتیجه مطلوب می‌باشد.

کد خبر: ۸۸٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha