۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
استعفای مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ
شرکت توانیر اعلام کرد

استعفای مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ

شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای از استعفای «حسین صبوری» از مدیرعاملی توزیع برق تهران بزرگ خبر داد و فراخوان انتخاب مدیرعامل جدید توزیع برق تهران بزرگ را منتشر کرد.

به گزارش بازار، ‌شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمتگزاری، فراخوان انتخاب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منتشر می شود.

براساس اعلام شرکت توانیر، این فراخوان به دنبال استعفای «حسین صبوری» از مدیرعاملی توزیع برق تهران بزرگ منتشر شده اما صبوری تا انتخاب مدیرعامل جدید به دلیل شرایط حساس پیک ۱۴۰۰ به کار خود ادامه خواهد داد.

پیک ۱۴۰۰ به دلیل کمبود شدید تامین برق نسبت به نیاز مصرفی پیش بینی شده است، کم بارشی سال آبی جاری، گستردگی و پایداری گرمای هوا در تابستان و ادامه شرایط شیوع کرونا، شرایط حساسی را برای تامین برق کشور به وجود آورده و با وجود اینکه به روزهای آغاز پیک تابستانی مصرف برق نزدیک می شویم و در روزهایی که همه شرکت های توزیع، به خصوص شرکت هایی که مسئولیت تامین بی وقفه برق کلانشهرهای کشور را دارند، در پیک کاری خود هستند، استعفای مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ و پذیرش آن، رخدادی دور از انتظار محسوب می شود.

کد خبر: ۸۸٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha