۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای هر نفر در دولت وحدت ملی
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای هر نفر در دولت وحدت ملی

مهمان پرست، داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت وحدت ملی برای هر نفر ماهانه ۶۰۰ هزار تومان یارانه بنزین در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش بازار، رامین مهمانپرست پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: طرحی که برای دولت وحدت ملی آماده کرده ایم به عنوان یک جریان جدید و فراجناحی و ملی هدف اصلی آن تأمین منافع مردم و رسیدگی به قشر ضعیف و متوسط و برای بهتر شدن درآمد و معیشت مردم است.

وی افزود: طرحی داریم که سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد داده شود تا فردی که ۱۰ اتومبیل شخصی دارد نتواند ۱۰ برابر از یارانه استفاده کند و خانواده ضعیف و بازنشسته که توانایی داشتن اتومبیل ندارند باید به همان نسبت از یارانه برخوردار باشند.

وی گفت: کسی که خودرو ندارد با احتساب هر لیتر بنزین ۲۰ هزار تومان و ماهانه ۳۰ لیتر بنزین در مجموع به اندازه ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان می‌تواند از این یارانه استفاده کند و می‌تواند برای خرید اجناس داخلی اقدام کند.

وی گفت: می‌خواهیم ۹۸۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان که در این بخش از کشور خارج می‌شود یا از طرف افراد پرمصرف و دارای سرمایه‌های هنگفت مصرف می‌شود به جیب مردم ضعیف و متوسط برود.

مهمان‌پرست با بیان اینکه خیلی از انحصارها در کشور به وجود آمده و خیلی‌ها مجوزهای طلایی دارند گفت: دولت وحدت ملی دولت شکستن انحصار است.

وی با بیان اینکه ۴۰ میلیون جوان در کشور داریم گفت: در طرح ما ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی برای جوانان‌های ضعیف و مستأجران پیش‌بینی کرده‌ایم که با اقساط یک و نیم تا دو میلیون تومان و کمتر از اجاره ماهیانه است.

وی گفت: ۳ میلیون جوان نگران خدمت سربازی هستند و با طرحی که داریم می‌تواند از این نگرانی خارج شوند و برای افراد زیر دیپلم ۳ میلیون تومان، دیپلم ۴ میلیون تومان، کاردانی ۵ میلیون تومان، کارشناسی ۶ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۷ میلیون تومان و دکترا ۸ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸۸٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha