۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند
معاون وزیر راه و شهرسازی:

مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند

تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید سرزده از پایانه مسافری تبریز افزود: با وجود اینکه وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایانه مسافری تبریز مطلوب است، مسافران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: مسافران با اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری و در صورت ضرورت رعایت مسایل بهداشتی می توانند در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نقش به سزایی ایفا و مسوولان را در گذر از وضعیت بحرانی کرونا کمک کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید خود از راه های آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سعی می شود بخشی از مسایل مربوط به راه های این استان بهبود یابد.

امانی، همچنین دربازدید از کارگاه تاسیسات و علایم ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ادامه داد: در سال گذشته با اقدامات انجام شده در این کارگاه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال در بهسازی حفاظ های ایمنی و علایم ایمنی جاده ای صرفه جویی شد.

کد خبر: ۸۸٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha