۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
مشارکت ۷۲۰۰ مشترک بخش کشاورزی در طرح‌های مدیریت مصرف برق همدان
مدیرعامل شرکت برق همدان خبر داد:

مشارکت ۷۲۰۰ مشترک بخش کشاورزی در طرح‌های مدیریت مصرف برق همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشارکت هفت هزار و ۱۷۹ مشترک بخش کشاورزی در طرح‌های مدیریت مصرف برق همدان خبر داد.

به گزارشبازار  وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی به مشارکت هفت هزار و ۱۷۹ مشترک بخش کشاورزی همدان در طرح‌های مدیریت مصرف برق اشاره و بیان کرد: با استفاده از برنامه پاسخگویی بار، در بخش کشاورزی با متوسط قدرت مصرفی ۱۱۱ مگاوات جلب مشارکت داشتیم.

جمشیدی با بیان اینکه در بخش صنایع ۲۱۶ مشترک با ۱۲مگاوات جلب مشارکت شده است، افزود: در بحث ادارات نیز ۲۵۰ مشترک با ۷.۳ مگاوات جلب مشارکت کردیم که امیدواریم مسئولین ادارات کل و شهرستان‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ مصرف خود را به میزان ۵۰ درصد کاهش دهند و بعد از ساعت اداری حداکثر ۱۰ درصد کل مصرف در ساعت اداری را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در بخش صنایع وابسته به کشاورزی همچون سردخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و مراکز پرورش ماهی ۱۳۰ مشترک با ۱۵.۲ مگاوات در طرح‌های مدیریت مصرف مشارکت کردند، گفت: در بخش دستگاه‌های سی ان جی ۲۹ مشترک با ۲.۲ مگاوات مشارکت کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در بحث مشترکین تجاری و تعرفه سایر مصارف ۲۲ مشترک با متوسط مصرف ۰.۲ مشارکت کردند، تصریح کرد: انتظار داریم در حوزه مشترکین تجاری و تعرفه سایر مصارف مشترکین بیشتری ما را کمک کنند.

وی با بیان اینکه پایش هفتگی مصرف ادارات و ارائه گزارش آن به معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پایش روزانه وضعیت مشارکت مشترکینی که دارای کنتور فهام هستند نیز به صورت منظم در مرکز پایش کنتورهای فهام شرکت در حال انجام است.

جمشیدی از نصب کنتور فهام برای بسیاری از مشترکین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: برای آن دسته از مشترکینی که کنتور فهام ندارند نصب کنتور در دستور کار قرار گرفته و بتدریج نصب می‌شود.

کد خبر: ۸۸٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha