۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
زبان طراحی گروه خودروسازی جیلی تغییر می‌کند

زبان طراحی گروه خودروسازی جیلی تغییر می‌کند

گروه خودروسازی جیلی برای تغییر زبان طراحی جدید خود، آندره روساتی طراح نامی ایتالیایی را جذب و در دفتر لندن مستقر کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: طراح نامی ایتالیایی آندره روساتی به تازگی به گروه جیلی پیوسته و مدیر گروه طراحی این شرکت خودروساز چینی در انگلستان شد. روساتی در دفتر طراحی این خودروساز واقع در شهر کاونتری انگلستان مستقر است. در واقع روساتی طراحی‌های جدید پیرامون خط مشی و استراتژی جدید جیلی را دنبال می‌کند.
 روش‌های نوین و مبتکرانه و طراحی‌های جدید روساتی تغییر بزرگی در طراحی محصولات جیلی ایجاد کرده است. آندره روساتی تا پیش از پیوستن به گروه جیلی شش سال به عنوان سرطراح در شرکت جگوار-لندروور حضور داشت.
روساتی با به‌کارگیری المان‌های جدید نیز توانست زبان طراحی جگوار-لندروور را تا حد زیادی متحول کند. سال ۲۰۱۵ نیز در موسسه طراحی اروپا واقع در لندن نیز مدیر پروژه خودروهای کانسپت شد.
باتوجه به اینکه سابقه درخشانی در جگوار-لندروور داشته، توانسته به خوبی زبان طراحی جیلی را دگرگون سازد. آندره روساتی آخرین مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا دریافت کرده است. این طراح خلاق فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی است و یکی از افراد مستعد این حوزه است.

کد خبر: ۸۸٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha