۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
تمام برنامه های نوروزگاه ایلام لغو شد
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام :

تمام برنامه های نوروزگاه ایلام لغو شد

ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از لغو تمامی برنامه‌های نوروزگاه در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده  اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی ابلاغ شده در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا، تجمع‌ در اماکن عمومی ممنوع است و از این رو جشن نوروزگاه ویژه نوروز ۹۹ در ایلام و دیگر شهرستان های تابعه برگزار نخواهد شد.

وی از لغو تمامی آیین‌های نوروزی در ایلام خبر داد و افزود: همه اقدامات در راستای کنترل و انجام عملیات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا است و بر این اساس تمامی آیین‌های نوروزی و همچنین برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات محلی در استان به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با تأکید بر اینکه بهترین تصمیم ممکن از طرف مردم در این شرایط، سفر نکردن و در خانه ماندن است، تصریح کرد: امیدواریم تدبیر اتخاذ شده مورد پذیرش مردم قرار گرفته و هرچه زودتر شرایط مطلوب و عادی حاکم شود و باید با این کار مسئولان را در راستای کنترل بیماری کرونا یاری کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین برای پیشگیری از بیماری کرونا فعالیت هتل‌ها، مراکز اقامتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و رستوران‌های بین‌راهی شهرستان های تابعه محدود شده است و دستورات لازم در خصوص رعایت موارد بهداشتی و ضد عفونی کردن این مکان‌ها داده شده است.

کد خبر: ۸٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha