۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
واحدهای تحت تملک تعطیل نشده‌اند
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی:

واحدهای تحت تملک تعطیل نشده‌اند

قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید: سیاست بانک‌ها نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است؛ ضمن اینکه بانک‌ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده‌اند را هرگز تعطیل نکرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، دبیرشورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: بانک ها همسو با سیاست های حمایت از بخش تولید در خصوص املاک تملیک شده به ویژه واحدهای تولیدی که به تملک بانک ها درآمده است نهایت همکاری را دارند.

علیرضا قیطاسی تصریح کرد: بانک ها همیشه حامی تولید و تولیدکننده بوده و هستند و همواره به مسئولان واحدها تاکید می کنند که براساس مقررات و قانون رفع موانع تولید و همچنین سیاست های دولت و مجلس محترم وقتی با عدم بازپرداخت بدهی واحد تولیدی فعال مواجه شدند از مدیران و شرکای واحد تولیدی دعوت کنند تا با برگزاری جلسه و انجام مذاکرات در خصوص تعیین و تکلیف بدهی های معوق واحد تولیدی اقدام لازم به عمل آورند تا شرایطی تعریف شود که واحد تولیدی بتواند هم بدهی را پرداخت کند و هم به فعالیت مستمر خود ادامه دهد.

وی با تاکید براینکه سیاست بانک ها حمایت از تولید و نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است، افزود: ضمناً بانک ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده اند هرگز تعطیل نکرده و تا حد امکان برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مساعدت های لازم را انجام می دهند.

کد خبر: ۸۸٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha