۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
پایتخت گردشگری اکو فرصتی برای سرمایه گذاری در مازندران است
استاندار مازندران:

پایتخت گردشگری اکو فرصتی برای سرمایه گذاری در مازندران است

ساری- استاندار مازندران گفت: معرفی ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو فرصتی برای جذب توریست و سرمایه گذار در استان است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ با عنوان اینکه مازندران دارای ظرفیتها و مزیت های ارزشمند در مناطق مختلف است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی بدلیل شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب به بخش گردشگری وارد شده است، لذا به همین منظور می بایست به سمت فضای مجازی تهیه ساز و کار اجرایی برای همایشها، توافقات، ارتباط با کشور ها به صورت ویدئوکنفرانسی و برخی همایشها با رعایت پروتکل در فضای باز برویم.

حسین زادگان گفت: برای اجرای هرچه بهتر رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ می بایست نگاه و ظرفیت های اقتصادی موجود در استان را پای کار بیاوریم.

وی یادآور شد: مرکز استان نقش عمده ای در شناسایی رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ دارد لذا باید ورودی شهر ساری رنگ و بوی گردشگری با محوریت رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ به خود بگیرد.

استاندار گفت: این رویداد تنها متعلق به شهر ساری نیست و همه میزبان و به عبارتی ایران میزیان این رویداد فراملی است و تمامی دستگاه هاباید ظرفیت های مرتبط با این رویداد را شناسایی و عملیاتی کنند

استاندار مازندران گفت: معرفی ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو فرصتی جهت جذب توریست و سرمایه گذار است، در این زمینه المان های مختلف فرهنگی اجتماعی و سیاسی درشهر مورد توجه باشد.

حسین زادگان افزود: بحث نمادها جدی گرفته شود و در این راستا ایثار و مقاومت شهدا برای استقلال مملکت و صیانت از کیان دین و کشور به درستی معرفی شود.

کد خبر: ۸۸٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha