۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
۶۰ واحد صنفی فاقد پروانه در قم پلمب شد/ پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم:

۶۰ واحد صنفی فاقد پروانه در قم پلمب شد/ پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک

قم - رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با اشاره به اجرای طرح برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب در قم از پلمب ۶۰ واحد صنفی در این رابطه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی گفت: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه و با هدف ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با محوریت پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی نماینده اتاق اصناف از واحد صنفی سطح استان بازدید و در این راستا تعداد ۴۴۹ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی اخطار و تعداد ۶۰ واحد صنفی در این خصوص پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با تأکید بر استمرار این گونه طرح‌ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع رسانی تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک متخلف در قم

سرهنگ کاویانی همچنین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری لباس‌های نامتعارف و ضد فرهنگی و مقابله با مدگرای و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بیگانه در نوع پوشش مردم، پلیس امنیت عمومی قم با تشکیل اکیپ‌هایی از ماموران مجرب اقدام به سرکشی از ۲۰۱ صنوف، مراکز خرید و مغازه‌های عرضه پوشاک کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: ۶ مورد اخطار پلمب و ۴ مورد پلمب واحدهای متخلف از نتایج دیگر این طرح بوده است.

وی با اشاره به حساسیت بالا در مجموعه پلیس و دستگاه قضائی و برخورد قاطعانه و قانونمند پلیس با عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف اذعان داشت: طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک در سطح استان مستمر و ادامه دار خواهد بود.

سرهنگ کاویانی از ارائه آموزش به برخی از شهروندان که از روی نا آگاهی اقدام به انتخاب چنین لباس‌هایی می‌کنند، خبر داد و از عموم مردم خواست، در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه‌ها مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۸٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha