۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
۲ نیروگاه خورشیدی در استان همدان وارد مدار می‌شود
مدیرعامل شرکت برق همدان:

۲ نیروگاه خورشیدی در استان همدان وارد مدار می‌شود

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال دو نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در استان همدان وارد مدار خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان؛ شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه طی سال جاری دو نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی وارد مدار خواهد شد، گفت: با وارد شدن این نیروگاه‌ها به مدار تولید برق، ظرفیت تولید نیروگاه‌های استان همدان به ۷۴ مگاوات خواهد رسید.

جمشیدی در خصوص وضعیت تأمین برق در تابستان سال جاری اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها طی تابستان سال جاری در صورت عدم مدیریت صحیح مصرف شرایط سختی برای تامین برق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مصرف برق در فروردین ماه سال جاری در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۵ درصد افزایش داشته است، به کاهش ۲۵ درصدی بارش‌ها در استان همدان اشاره و عنوان کرد: با افزایش ۳.۱ درجه‌ای هوا در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیک بار نیز ۳۴.۲ درصد افزایش داشته است که کار را برای ما سخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه طی سال جاری دو نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی وارد مدار خواهد شد، گفت: تأمین برق مطمئن و کاهش خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر: ۸۷٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha