۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
سایت کانون انرژی رونمایی شد
طی مراسمی با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

سایت کانون انرژی رونمایی شد

سایت کانون انرژی با هدف معرفی فرصت‌ها و چالش‌های حوزه انرژی رونمایی شد.

به گزارش بازار، جلیل سالاری رئیس کانون انرژی گفت: این سایت با کارگروهای تخصصی به دولت‌ها برای انتخاب مدیران و سیاستگذاری بهتر در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، برق، آب، محیط زیست و انرژی اتمی کمک کند.

وی با بیان اینکه حوزه انرژی پیشران اقصاد کشور است، گفت: آسیب‌های حوزه انرژی باید در دو بخش ساختاری و حکمرانی شناسایی و اصلاح شود.

سالاری افزود: با نگاه دیده بانی چالش‌های فراوانی را شناسایی و برنامه‌هایی را برای حل ان‌ها تدوین کردیم، که به دولت بعد ارائه خواهد شد.

پور ابراهیمی رییس کمیسون اقتصادی مجلس نیز در این مراسم گفت: وجود نیروهای تخصصی و علمی در کانون انرژی مسیر را فراهم کرده است که بتوانیم برنامه‌های کاربردی و قابل اتکا برای آینده انرژی در کشور تهیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه انرژیی اهمیت بالایی در اقتصاد کشور دارد، گفت: ما به برنامه‌های کانون انرژی با هدف رفع مشکلات و افزایش توانمندی‌های کشور توجه ویژه‌ای داریم.

پور ابراهیمی بخشی از مشکلات کنونی کشور را متاثر از ناکارآمدی و موفق نبودن مدیران کشور در حوزه انرژی خواند و گفت: بخشی از مشکلات هم به دلیل تحریم ایجاد شد، اما می‌توانستیم با مدیریت درست و استفاده حداکثری از توان داخلی، اثار منفی تحریم را به حداقل برسانیم که به دلیل سوء مدیریت در دولت محقق نشد.

کد خبر: ۸۷٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha