۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری روستایی ایلام
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام خبر داد:

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری روستایی ایلام

ایلام-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار،  عبدالمالک شنبه زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: استان ایلام دارای شش روستای هدف گردشگری است که هر ساله گردشگران زیادی از این روستاها بازدید می کنند.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی استان ایلام از هرگونه سرمایه گذاری در بخش گردشگری در روستاهای استان استقبال می کند و تاکنون نیز طرح های خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به روند مثبت سرمایه گذاری و ایجاد امکانات در روستاهای هدف گردشگری استان، گفت: طی سال جاری تعداد پنج طرح گردشگری استان از محل اشتغال روستایی و فراگیر و تبصره ۱۸ استانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به تصویب رسیده است.

وی افزود: تسهیلات پنج طرح گردشگری به میزان ۴۰ میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی موردبررسی و درنهایت به تصویب اعضای گروه رسید که این طرح‌ها به بانک عامل ارجاع شده است و تا حصول نتیجه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: تخصیص تسهیلات به طرح‌های متقاضی به جد دنبال می‌شود تا بتوان با اجرای پروژه‌ها فرصت‌های شغلی فراهم ساخت.

روستاهای کلم در شهرستان بدره، حیدرآباد در بخش سیوان، سراب کلان در شهرستان سیروان، پشت قلعه در شهرستان آبدانان، زنجیره در شهرستان چرداول و سنگ سفید در شهرستان چرداول روستاهای هدف گردشگری در استان ایلام هستند

کد خبر: ۸٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha