۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
 ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران از فردا آغاز می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران از فردا آغاز می شود

تهران- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران خبر داد و گفت: متقاضیان از فردا تا پنجشنبه ۲۲ اسفند می توانند برای ثبت نام به سامانه مسکن مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا نگهبان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران از ۱۰ صبح فردا ۲۱ اسفندماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان تا پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۲۴ فرصت دارند به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

نگهبان با بیان اینکه افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند گفت: ثبت نام این مرحله بدون محدودیت در ظرفیت انجام خواهد شد و در این زمینه شهروندان نگرانی نداشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه عنوان داشت: متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج اولویت بندی و انتخاب خواهند شد و متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

کد خبر: ۸٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha