۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا درسال جاری پذیرای مهمانان نوروزی نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا درسال جاری پذیرای مهمانان نوروزی نیست

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای مقایله با این بیماری در تعطیلات عید امسال کهگیلویه و بویراحمد پذیرای مهمانان نوروزی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری ظهر سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در استان افزود: این استان به مهمان نوازی همواره شهره بوده است اما در این شرایط خاص و در راستای حفظ سلامتی مردم و از بین رفتن چرخه انتقال ویروس در کشور، در سال جاری هیچگونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نمی شود و مردم در خانه های خود بمانند تا بتوانیم شیوع این بیماری را کنترل کنیم.

وی بیان داشت: باتوجه به وجود چشمه های جوشان و آبشارهای خروشان و زیبا در استان امید است که با گذر این ویروس بتوانیم پذیرای هموطنان عزیز از سراسر کشور باشیم.

کلانتری قطع کاهش تردد را یکی از مهم ترین راهکارهای موثر برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری عنوان کرد و گفت: هرساله برای پذیرش مهمانان باتوجه به پروتکل گردشگری ستاد مرکزی از ظرفیت بوم گردی استفاده می کردیم اما امسال باتوجه به شرایط شیوع ویروس کویید ۱۹ شرایط به گونه ای است که امکان اجرای این پروتکل وجود ندارد.

کد خبر: ۸٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha