۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
۱۱۰ واحد تولیدی زنجان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت زنجان:

۱۱۰ واحد تولیدی زنجان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

زنجان- رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت زنجان گفت: ۱۱۰ واحد تولیدی در استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، حبیب عباسی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در سال جهش تولید و مطابق با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در دستور کار برنامه‌های سازمان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا ساز و کار ثبت نام متقاضیان از اواسط سال ۹۹ در سامانه بهین یاب پیاده سازی و متقاضیان اخذ تسهیلات برای  تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ثبت نام کردند.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت،معدن وتجارت زنجان گفت: ۱۵۰ متقاضی ثبت نام در این سامانه ثبت نام کردند که بعد از بررسی‌های اولیه توسط سازمان در کمیته‌های استانی و تصویب آن‌ها، به بانک‌ها و موسسات خصوصی و دولتی معرفی شدند.

عباسی تاکید کرد: از این تعداد ۱۱۰ واحد تولیدی توانستند از تسهیلات طرح رونق تولید در استان به میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌مند شوند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸، از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: در این راستا استان توانست رتبه سوم کشوری را در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت،معدن وتجارت زنجان ابراز کرد: با تامین مالی واحدهای تولیدی استان، شاهد حفظ و تثبیت ۱۱ هزار شغل و نیز ایجاد ۵۰۰ شغل جدید در استان بودیم.

کد خبر: ۸۷٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha