۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
صدور مجوز جذب ۱۰ هزار داوطلب پذیرفته شده در آزمون ماده ۲۸ استخدامی معلمان
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

صدور مجوز جذب ۱۰ هزار داوطلب پذیرفته شده در آزمون ماده ۲۸ استخدامی معلمان

همدان - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز برای جذب حدود ۱۰ هزار داوطلب پذیرفته شده در آزمون ماده ۲۸ استخدامی معلمان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی از صدور مجوز برای جذب حدود ۱۰ هزار داوطلب پذیرفته شده در آزمون ماده ۲۸ استخدامی معلمان خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای جذب این معلمان از سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش اخذ شده است.

فلاحی درباره جزئیات جذب ۱۰ هزار نفر از جاماندگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: این افراد پذیرفته شدگان در آزمون ماده ۲۸ سال ۱۳۹۹ شرکت کرده که نمره قبولی را کسب کردند اما در مصاحبه رد شدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت جذب این افراد در مناطق محروم و یا مناطقی که هنوز با کمبود معلم مواجه هستند، خواهد بود.  

وی یادآور شد: مکاتباتی از طریق ریاست کمیسیون آموزش مجلس با وزیر آموزش و پرورش در این زمینه شکل گرفت و سازمان اداری و استخدامی کشور هم موافقت ضمنی خود را اعلام کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: با احتساب این ۱۰ هزار نفر در مجموع این افراد نیز به ۲۲ هزار نفری که استخدام شدند اضافه می‌شوند، که می‌تواند مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش را نیز تا حدی سامان دهد.

کد خبر: ۸۷٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha