۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
مدت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

مدت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

قزوین- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید زمان بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، سعید حوائج اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مساعدت‌های لازم با مودیان مالیاتی انجام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مساعدت و حمایت لازم از مودیان محترم مالیاتی تصریح کرد: تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش دراسفند سال ۹۸ برای تولیدی‌ها ۹۰ درصد وسایر مودیان ۸۰ درصد است که تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرائم غیر قابل بخشش تا پایان خرداد ۱۳۹۹ اقدام کند مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم خواهد بود.

حوائج تصریح کرد: همچنین جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان سال ۱۳۹۸ تعطیل شده و ادامه جلسات به سال ۱۳۹۹ موکول شده است.

وی اضافه کرد: تمدید گواهینامه‌های مالیات بر ارزش افزوده که انقضای آن تا پایان سال ۹۸ بوده و یا تا پایان فروردین ۹۹ اعتبار داشته اند تا پایان اردیبهشت ۹۹ انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآور شد: همچنین سقف تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی هم این نصاب از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و دیگر نیازی به استعلام مالیاتی نخواهد بود.

کد خبر: ۸٬۷۶۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha