۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
مجلس به دنبال رفع گرانی‌ها است
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

مجلس به دنبال رفع گرانی‌ها است

اسفراز، نماینده مردم بیرجند با بیان اینکه دست مجلس بسته است اما در حد توان به دنبال رفع گرانی‌ها است، گفت: مردم باید در انتخابات افرادی را انتخاب که مشکلاتشان را حل کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین خسروی اسفزار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در انتقاد از گرانی ها گفت:نمایندگان مجلس برای رفع این دغدغه تلاش می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس افزود: اما گاهی با وجود اینکه دست مجلس بسته است، اما تا حد توان خود به دنبال رفع این دغدغه است؛ در شرایط کنونی هم اگر وزیری استیضاح شود به طور قطع ضرر آن بیشتر از فایده آن است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید افرادی را انتخاب که مشکلاتشان را حل کنند، افزود: افرادی وعده می دادند که با مذاکره کشور را به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که مشکل آب خوردن هم حل شود اما امروز متاسفانه کشور را به گونه‌ای اداره کردند که آب در گلوی بسیاری از مردم گیر کرده است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه مردم در هنگام رای دادن باید دقت کنند که به چه کسی رای می دهند و تحقیقات لازم را برای انتخاب افراد انجام دهند، تصریح کرد: انتخابات فرصت خوبی است تا مردم با حضور باشکوه خود بهانه را از دشمن بگیرند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس یادآور شد: اگر مردم در انتخابات حضور نیابند دشمن امنیت را از ما می گیرد و اگر از رای خود درست استفاده نکنند تهدید محسوب می شود؛ حق مردم است که در سرنوشت خود شرکت کنند و اگر رای درست ندهند و در انتخاب خود دقت نکنند باید چهار و یا هشت سال جریمه و تاوان آن را بدهند.

کد خبر: ۸۷٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha