۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
 فرصت های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان هدر رفته است
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

 فرصت های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان هدر رفته است

زاهدان- مالکی،نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت های سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان هدر رفته و از اندک فرصت های ایجاد شده هم به درستی استفاده نشده است.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: عدم تشکیل جلسات مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان به عنوان تنها کانون مراجعه سرمایه گذران خارجی به بهانه نداشتن ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری طی سه سال گذشته سبب شده که نتوانیم از اندک فرصت های جذب سرمایه گذاران خارجی هم استفاده کنیم.

وی افزود : انتظار می رفت پس از معافیت منطقه آزاد چابهار از تحریم های ظالمانه آمریکا بتوانیم در جذب سرمایه گذار موفق عمل کنیم و شرایط اقتصادی استان سیستان و بلوچستان را متحول کنیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم آگاهی بخشی به موقع به مردم و به تبع آن سوء استفاده سودجویان از این شرایط نابسامان از جمله چالش های حوزه اقتصاد و دارایی استان سیستان و بلوچستان است.

وی با تاکید بر بهبود وضعیت کسب و کار در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: بانکها نیز باید به این حوزه ورود پیدا کنند و اقدامات لازم را در جهت رفع موانع از طریق پرداخت تسهیلات اتخاذ کنند.

کد خبر: ۸۷٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha