۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
۵۶۲ واحد مسکونی به محرومان استان ایلام واگذار شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:

۵۶۲ واحد مسکونی به محرومان استان ایلام واگذار شد

ایلام- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۵۶۲ واحد واگذار و یک هزار و ۲۰۶ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب الله محبی اظهار کرد: تاکنون پرونده یک هزار و ۹۸۳ واحد به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۸۰۵ مورد عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۵۶۲ واحد واگذار و یک هزار و ۲۰۶ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

وی افزود: عملیات پی کنی یک هزار و ۹۷۳ واحد انجام شده و به همین میزان (یک  هزار و ۹۷۳) واحد نیز به مرحله اجرای فونداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون برای یک هزار و ۸۲۸ واحد نیز پروانه رایگان صادر شده است، میزان اعتبار تسهیلات بلاعوض نیز ۶۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

محبی بیان کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۰۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر: ۸۷٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha