۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی، تولیدکننده مواد ضدعفونی در بوشهر
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد

پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی، تولیدکننده مواد ضدعفونی در بوشهر

بوشهر- رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی، تولیدکننده مواد ضدعفونی در بوشهر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌شده مبلغی به عنوان سرمایه در گردش از سوی فعالان اقتصادی بوشهر در اختیار تولیدکنندگان مواد ضدعفونی استان بوشهر قرار می‌گیرد تا پس از انجام کار بدون هیچ سود و کارمزدی برگردانده شود.

وی تصریح کرد: بدون شک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این تجهیزات و امکانات وارداتی، با اولویت بین مراکز درمانی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا توزیع می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با قدردانی از همکاری فعالان اقتصادی در امر مقابله با آسیب‌ها و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: فعالان اقتصادی بوشهری در امر مبارزه با ویروس کرونا مشارکت خوبی داشته‌اند.

گزدرازی بیان کرد: بر اساس اعلام نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نخستین محموله وارداتی فعالان اقتصادی به زودی وارد بندر بوشهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی بوشهر از همان ابتدا در امر مبارزه با ویروس کرونا با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همکاری کردند اظهار داشت: در همین راستا کمپین فعالان اقتصادی مقابله با این ویروس راه‌اندازی شد و با تعیین حساب بانکی، تجار و بازرگانان استان بوشهر با پرداخت به این حساب همکاری خود را در مقابله با ویروس کرونا آغاز کردند.

گزدرازی بابیان اینکه تاکنون انواع تجهیزات ضدعفونی و ماسک برای مراکز درمانی از سوی فعالان اقتصادی بوشهر خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شده است افزود: در این راستا ماسک آل 95 ویژه مراکز درمانی، ژل و مواد ضدعفونی‌کننده خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحویل شد.

وی سابقه اتاق بازرگانی بوشهر در امر مسئولیت‌های اجتماعی را بیش از یک قرن دانست و تصریح کرد: فعالان اقتصادی بوشهر همواره در همه امور جامعه مشارکت می‌کنند و در راستای مقابله با بحران ویروس کرونا حضور مهم و مؤثری دارند.

گزدرازی گفت: مواد ضدعفونی‌کننده و امکانات موردنیاز مراکز درمانی مرتبط با مقابله با ویروس کرونا از طریق بندر بوشهر وارد خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطرنشان کرد: پس از دریافت درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز در راستای مقابله با ویروس کرونا، اتاق بازرگانی بوشهر با همکاری تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی اقدام به تأمین و واردات این کالاها کرد که نخستین محموله آن شامل محلول و ژل ضدعفونی‌کننده، دستکش، لباس کادر بیمارستانی، ماسک و دیگر لوازم به زودی وارد بندر و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌شود.

کد خبر: ۸٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha