۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
۲۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی اختصاص یافت
نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس:

۲۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی اختصاص یافت

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس گفت: دو هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق فاینانس بانکی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی اختصاص یافت.

سید غنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تأکید دولت بر تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت ۷۰ درصدی است گفت: به همین منظور دو هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال از طریق فاینانس بانکی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس با بیان اینکه برای نخستین بار برای طرح شبکه آبیاری گیوی، در قانون بودجه، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است گفت: درصدد هستیم با تزریق اعتبارات مناسب و کافی هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها عملیاتی شود.

نظری‌خانقاه ادامه داد: درصدد تسریع عملیات اجرایی پایاب گیوی هستیم چرا که بهره‌برداری از این پروژه ۱۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان را شامل می‌شود و این میزان می‌تواند نقش اساسی در کشاورزی و توسعه شهرستان ایفا کند که امیدواریم این برنامه‌ها همچنان با جدیت ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: با توجه به این که درآمد اصلی در این شهرستان به صورت عمده به بخش کشاورزی مربوط است، به همین منظور باید در راستای توسعه بخش کشاورزی تمهیدات لازم به عمل آید چرا که در حال حاضر به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی بسیاری از افراد،  اقدام به مهاجرت می‌کنند.

کد خبر: ۸۷٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha